Knap in elk gezet en opgebouwd

Claudia Stinne 21 september 2024 Auteur
Milde spoilers: Prachtig verhaal, mooi opgebouwd en met plottwists waar je door verrast wordt, maar die achteraf bezien goed zijn opgebouwd zodat ze niet uit de lucht komen vallen.
De keuzes die de personages maken zijn voor mij logisch en daardoor ga je extra meeleven.
Het enige minpuntje vind ik het eeuwige begrip van de mannelijke hoofdpersoon. Hij had toch ergens wel één keertje een beetje kunnen tegensputteren of zoiets…?

En het einde met die hint dat hij toch iets vermoedde of wist? Dat vond ik een beetje gek.

Meer recensies van Claudia Stinne