Leuk tussendoortje

Claudia Stinne 01 september 2024 Auteur
Tip; lees deze als eerste van de serie als je nog niet aan de reeks 'A good girls guide to murder' begonnen bent... Want qua tijdlijn is dit het eerste deel.
Misschien is het aan de andere kant ook wel fijn om de personages al te kennen (zoals ik deed, omdat ik dit als laatste deel las, want ik ging ze chronologisch op uitgave-volgorde af). Het zijn namelijk wel veel mensen om in één keer te leren kennen en ze 'spelen' ook nog eens iemand anders in deze mini 'Murder Mysterie'.

Wat ik een beetje wazig vond is dat speurneus Pip tot een andere conclusie komt dan de spelleiding deed voorkomen. Wie heeft er nu gelijk, vroeg ik me na het lezen af.

Geen hoogstaand boek, maar wel een fijne afsluiter om deze personages te gaan loslaten. Ik had een beetje een kater gevoel na boek 3. Dat is met deze 'cozy crime afsluiter' weer goedgemaakt!

Meer recensies van Claudia Stinne