Fijn om bij Kim Stone terug te zijn

Claudia Stinne 13 september 2024 Auteur
Een tijd geleden bingte ik bijna de hele serie van Angela Marsons en nu zijn er alweer twee delen om in te duiken.
Je komt terug bij het team na de dood van één van hen en ze missen hem allemaal, waardoor de dynamiek even anders dan anders is en Kim nog harder lijkt dan normaal. Als er een extra teamlid tegen wil en dank wordt toegevoegd doet ze dan ook flink lelijk tegen hem. Maar de moorden stapelen zich op en ze moeten heel wat puzzels uitdokteren.
Het zal vast geen enkele lezer verbazen dat de zaak tot een goed einde wordt gebracht en dat het team weer wat completer en meer in verbinding is tegen het einde van het verhaal.

Ik heb weer genoten van de personages, de spanning, de plottwists en cliffhangers. Bij bijna elk hoofdstuk switch je van perspectief, waardoor het nagelbijtend spannend blijft en je er steeds 'nog eentje' wilt verslinden. Kortom, het boek was snel uit en ik genoot ervan!

Meer recensies van Claudia Stinne