Hoorspel

Claudia Stinne 17 september 2024 Auteur
Een heel bijzonder audioboek, echt een hoorspel met sound effecten en verschillende stemacteurs. Dat kan werken maar in dit geval vond ik het niet prettig.
De geluiden waren voor mij te creepy en te opdringerig. Het leidde me af van het verhaal. De voice-over (media die het meest aan het woord was) had een twee zalvende stem, sprak te langzaam en nadrukkelijk. Meestal zet ik audioboeken op x1.5 of x1.7 maar dat ging door de muziek etc nu niet, waardoor het trage me extra opviel.

Bovendien heb ik een haat/liefde verhouding met de boeken van Thomas, aan de ene kant vind ik het goed geschreven, vernieuwend en griezelig/grimmig, aan de andere kant hou ik daar gewoon niet zo van. Dus het trekt me aan met de eindconclusie dat het voorlopig wel weer genoeg is. Dit verhaal vormt daarop geen uitzondering.
Kortom: goed geschreven en een professionele productie, maar dit past niet zo goed bij mij.

Meer recensies van Claudia Stinne