Team up en ontdekkingen

Claudia Stinne 02 juli 2024 Auteur
D.D. Warren en Flora Dane gaan steeds nauwer samenwerken en Flora pakt de ruige randjes en de acties die éigenlijk niet door de beugel kunnen van (de vroegere) D.D. over. Ik hou wel van de dynamiek.

Door de opening van het boek wéét je dat Evie haar man niet heeft vermoord en toch spreken de feiten haar lange tijd tegen. Maar gelukkig wordt er gedegen politiewerk gedaan en pakt men uiteindelijk de eigenlijke dader. Iemand die al flinke tijd actief blijkt te zijn en die een masker op heeft in diens dagelijks leven.

Waar ik bij de vorige delen 'klaagde' over de onoverzichtelijkheid van het luisterboek, kan ik nu alleen maar zeggen dat het netjes is opgelost. Bij elk hoofdstuk werd genoemd wie de hoofdpersoon was en zo raakte ik de draad deze keer zeker niet kwijt, wat de luisterervaring veel prettiger maakte.

Meer recensies van Claudia Stinne