Creepy kastanjepoppetjes

Claudia Stinne 15 september 2024 Auteur
Direct in de intro krijg je als lezer het beeld voorgeschoteld van een gruwelijke moordscene met planken vol kastanjepoppetjes. Mijn nekharen gingen ervan overeind staan… Je voelt direct dat er meer aan vasthangt, maar het duurde (gelukkig) tot ver achterin het boek voor de connecties en verbanden duidelijk worden.

Dit boek gaf me het gevoel dat er veel aan vooraf gegaan is met inspecteur Hess, maar ik zag niet dat het een tweede deel is van een serie.
Het onderzoekskoppel Thulin en Hess is interessant en lekker eigengereid, daar hou ik wel van.
Gaandeweg kom je te weten wat de verdwijning/moord van de dochter van een minister te maken heeft met een serie moorden van een totaal ander kaliber.

Meer recensies van Claudia Stinne