Perfecte stand-alone

Claudia Stinne 03 oktober 2024 Auteur
Nadat ik de trilogie GGGTM had verslonden, heb ik 'even' wat andere boeken gelezen en nu kwam ik weer zeer enthousiast terug bij Holly Jackson.
Ik moest er even inkomen op de één of andere manier (al kan ik niet verklaren waarom, er was gewoon eerst geen klik met de personages), maar na een paar hoofdstukken kreeg de mystiek van het verhaal me helemaal in zijn greep en vloog ik er doorheen.
Het is geen echte 'who dunnit', maar je bent wel steeds aan het raden hoe dit raadsel nu in elkaar steekt. Wie heeft wat gedaan en wat is er met Rachel gebeurt? Heeft ze ergens een nieuwe man gevonden en is ze aan aan 'ander leven' begonnen? Is ze vermoord en door wie dan... Of speelt er iets heel anders.
Er zaten diverse plotwendingen in dit boek die ik niet zag aankomen en een paar dingen die ik wel vermoedde, maar die toch anders bleken te zijn óf die ik op het moment van de ontknoping alweer half en half 'vergeten' was. Zoals de ontknoping rondom Harper... (waar ik vanwege spoilers natuurlijk niks over ga verklappen).

Lees dit boek! Dikke aanrader!

Meer recensies van Claudia Stinne