Goede thriller, minder fijn luisterboek

Claudia Stinne 01 juli 2024 Auteur
Door hoe het luisterboek gemonteerd is (te korte stiltes tussen de hoofdstukken) was ook dit deel van een knijtergoede serie soms even verwarrend. Dat was bij het vorige deel ook al zo. Jammer. Als je er pas na een paar zinnen achter komt wie, wat en waar, doet dat toch afbreuk aan je leesplezier. Het perspectief wisselt steeds en dat was nu te veel schakelen.

Het verhaal zelf zat weer prima in elkaar en leuk dat er een bekende uit het vorige deel mee doet. Volgens mij gaan we nog veel van deze wreeksters horen en dat is wel passend, omdat D.D. Warren steeds meer een huismoeder wordt.

Meer recensies van Claudia Stinne