Niet mijn verhaal

Claudia Stinne 19 oktober 2024 Auteur
Het is een leuk idee; jonge vrouw gaat op bezoek bij een vriendin op een oude ‘vakantiebestemming’ en komt haar voormalige vlam tegen…
Maar eerlijk gezegd vind ik de uitwerking van het verhaal nogal doorzichtig en niet geheel realistisch.

Omdat de schrijfstijl prima is en het verhaal lekker weg las, krijgt deze novelle drie krappe sterren van me. Maar er was hier zeker meer uit te halen qua verhalenopbouw en personages (ook in de korte opzet die een novelle nu eenmaal heeft).
Ik doorzag bijvoorbeeld direct bij de terugblik op de zoenscène wat er werkelijk speelde en zodoende was alles wat erop volgde in mijn ogen nogal ‘drama om het drama’.

Er zaten zeker leuke stukken in dus dit schrijversduo groeit vast nog door in hun kunnen.

Meer recensies van Claudia Stinne