Fijn boek!

Convertatta 26 maart 2024
Dit boek had ik heel snel uit! Het is dan ook geen dikke pil (84blz) maar leest ook gewoon lekker weg. Ik waande mezelf helemaal in dat pittoreske dorpje in Canada en heb van het verhaal genoten!

Het verhaal gaat over Olivia, die na een flinke portie familiedrama besluit om te gaan reizen. Eerst naar Ierland, en dan naar Canada. Daar bezoekt ze het plaatsje Leverdale, waar haar oma vroeger heeft gewoond. Ze verblijft er in een hostel dat zijn beste tijd heeft gehad. Daar ontmoet ze de eigenaar, Moss. Ondanks het feit dat ze Leverdale in eerste instantie vreselijk vindt, begint ze het plaatsje én diens inwoners uiteindelijk toch te waarderen. Na haar terugkomst in Nederland besluit ze het advies van Moss op te volgen en dropt een bom bij haar zus, waarna ze uiteindelijk samen beginnen met het lijmen van de scherven. Ondertussen blijft Leverdale, en vooral Moss, in haar gedachte. Hoe zou het zijn om terug te gaan?

Meer recensies van Convertatta