Leuke roman

Corina Netten 17 mei 2022 Auteur
‘Mama liegt’ wordt een spannende roman genoegd en dit doet het verhaal wel eer aan. Het is absoluut geen thriller. Dit had ik wel verwacht na het lezen van eerdere boeken van Marion.
Het verhaal is goed uitgewerkt. Er wordt gewisseld tussen heden en verleden waardoor je toch de volle aandacht bij het verhaal moet houden.
Veel ruimte voor eigen fantasie is er niet omdat het verhaal zich stapsgewijs ontvouwd. Echter krijg je in de laatste paar bladzijdes nog een leuk moment. Hier wordt de spanning flink opgebouwd en komt er een onverwachte wending aan te pas.
Ondanks alles ben ik toch benieuwd naar meer boeken van haar.

Meer recensies van Corina Netten