Leuk boek maar niet spectaculair

Corina Netten 21 april 2022 Auteur
Wanneer er een vrouw wordt vermoord en er een verband wordt gelegd met een zaak van zeven jaar geleden gaat Gina op onderzoek uit.
Tijdens het verhaal wordt je ook meegenomen in het verleden van Gina. Haar ex man en minnaars komen aan bod.

Toen ze verdween is het vierde deel van de Gina Harte serie. Het is een vlot geschreven serie, erg toegankelijk. Je hoeft de eerdere delen niet gelezen te hebben om dit verhaal te kunnen volgen.

Er is een goed verhaal opgebouwd maar met weinig spanning. Ook had ik meer dieptegang in de personages verwacht. Kortom een leuk boek maar niet spectaculair.

Meer recensies van Corina Netten