Feelgood met diepgang

corine-fraikin 03 juli 2024
Als ik je weer zie van Gillian King. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Dit is een feelgood verhaal met diepgang. Sara is verslaafd aan medicijnen en laat zich opnemen in een afkickkliniek in Portugal. Ze vraagt Lily om op haar 5-jarige dochter Louisa te passen. Lily zegt meteen: ja! Wat ze echter niet weet is dat Sara haar tweelingbroer Seb (de ex van Lily) ook heeft gevraagd. De relatie tussen de twee verloopt moeizaam. De gebeurtenissen uit het verleden steken de kop op en langzaam kom je er als lezer achter wat er toen is voorgevallen. Zal Lily het zes weken volhouden met Seb in één huis? Fijne, makkelijke schrijfstijl. De hoofdstukken wisselen tussen heden en verleden.

Meer recensies van corine-fraikin