Beeldend geschreven

corine-fraikin 22 augustus 2024
De laatste verdwijning van Jo Spain. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Wat een heerlijke thriller van een, voor mij, onbekende schrijfster. Het verhaal is erg beeldend geschreven. De hoofdstukken wisselen af tussen kort en lang. Daarbij wisselt het perspectief ook.

Alex Evans is onderweg naar Lapland. Zijn zus is daar uit een meer gehaald na zes weken vermist te zijn geweest. Hij wist niet eens dat ze vermist was. Hun relatie was op zijn zachtst gezegd niet altijd even goed. Alex vermoedt dat het een ongeluk was. Eenmaal daar wordt hij opgevangen door politiechef Agatha Koskinen en hij hoort van haar dat ze is vermoord. Vicky werkte als gids op een luxe resort. Alex besluit om zelf naar dat resort te gaan en te proberen de mysteries op te helderen. Als hij daar een tijdje verblijft, hoort hij dat Vicky niet de enige vrouw is die vermist is geraakt. Voor haar verdwenen er nog drie vrouwen. Ze is wel de enige wier lichaam is gevonden. Zal het Agatha en haar (kleine) team lukken om de dader te vinden? En weet Alex zich ondanks de bittere kou staande te houden in Lapland? Fijne schrijfstijl!

Meer recensies van corine-fraikin