Wie is er nog te vertrouwen?

corine-fraikin 26 juli 2024
De retraite van Emma Haughton. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Hoe zou jij je voelen als je wakker wordt in de woestijn en je verwacht in het drukke New York te zijn? Dit overkomt Zoey. Ze weet niet waar ze is, waarom ze er is en hoe ze weer naar huis kan. Het prachtige gebouw waar ze verblijft is een luxueus afkickcentrum. Iemand heeft er voor gezorgd dat Zoey daar wordt opgenomen en betaalt de exorbitante rekening. Maar wie is deze mysterieuze persoon? Het gebouw is omringd door woestijn, dus je kunt niet ontsnappen. Als er dan ook nog een moordenaar blijkt te zijn, wordt alles op zijn kop gezet. Wie is er nog te vertrouwen? Zoey probeert de moordenaar te ontmaskeren en zichzelf en de anderen te beschermen. Het verhaal komt wat traag op gang, maar het ging me steeds meer boeien. Verrassende plot en fijne schrijfstijl!

Meer recensies van corine-fraikin