Heerlijke serie!

corine-fraikin 30 juli 2024
Doods geheim van Robert Bryndza. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Dit is het zesde deel met rechercheur Erika Foster in de hoofdrol. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de eerdere delen gelezen heb, maar het eerste hoofdstuk zorgde er gelijk voor dat ik bijna niet kon stoppen. Als Erika onderweg is naar een kerstlunch komt ze langs een plaats delict. Ze vergeet de lunch en gaat direct aan de slag. Ze treft het vermoorde lichaam van de 22-jarige Marissa Lewis aan. Marissa blijkt nogal een heftig leven te hebben geleid. Ze schuwde geen enkele manier om er beter van te worden. Diefstal, chantage en leugens behoorden tot haar levensdoel. Daarom is het ongetwijfeld lastig om de dader te vinden. Als Erika een poging doet moet ze wegens familieomstandigheden afreizen naar Manchester. Moss neemt haar taken over. Zal het haar lukken om samen met de andere leden van het team de dader te vinden? Heerlijke serie!

Meer recensies van corine-fraikin