Heerlijk wegdromen in Frankrijk

corine-fraikin 19 juli 2024
Dromen in Bretagne van Marcella Kleine. ⭐️⭐️⭐️ Deze feelgood novelle doet mij, als Francofiel, verlangen naar Frankrijk. Het is een kort verhaal, maar de beschrijvingen over het franse leven zijn beeldend. Jamila besluit na de dood van haar man 'hun' droom waar te gaan maken. Ze koopt een boerderij in Bretagne met het idee om daar ontspoorde Nederlandse jongeren op te vangen en structuur te bieden. De verbouwing is een enorm project en de charismatische architect Julien werpt zich op als uitvoerder en meer. Maar is dit wat Jamila wil? Dit verhaal zorgt voor een paar fijne uurtjes leesplezier!

Meer recensies van corine-fraikin