Had er meer van verwacht!

corine-fraikin 13 juli 2024
Heeft iemand Charlotte Salter gezien? van Nicci French. ⭐️⭐️⭐️ Vroeger kon ik echt genieten van de boeken van Nicci French, maar deze viel wat tegen. Ik had er meer van verwacht! Op het vijfstigste verjaardagsfeest van Alec Salter, een paar dagen voor Kerst, is het behoorlijk druk. Er ontbreekt echter één persoon: Charlotte Salter. Haar vier kinderen en haar man weten niet waar ze is. Er begint een politie onderzoek. Als er op kerstochtend een lichaam wordt gevonden is het hele dorp in rep en roer.

Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel speelt zich af in 1990 tijdens de verdwijning van Charlotte en de dood van iemand anders. Het tweede deel is dertig jaar later. De kinderen keren terug en oude wonden worden opengehaald en herinneringen komen boven. En tot slot het derde deel waarin er een slachtoffer valt en er een nieuwe frisse rechercheur op de zaak wordt gezet. Zal het Maud O'Connor lukken om de puzzelstukjes, na dertig jaar, in elkaar te passen en de dader te vinden?

Meer recensies van corine-fraikin