Leest makkelijk en vlot!

corine-fraikin 05 juli 2024
In jouw schaduw van Corine Hartman. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Deze thriller zit qua opbouw goed in elkaar. Het perspectief wisselt tussen Nicky (rechercheur bij de zedenpolitie) en Lynn (slachtoffer van geweld in het verleden, maar nu vooral liefhebbende moeder en echtgenoot). Als het verleden Lynn inhaalt in de vorm van haar ex Thomas weet ze niet wat ze moet doen. Thomas is zeer dwingend. Hij wil nog een etentje en een gesprek. Uiteindelijk geeft Lynn toe, maar is dit wel verstandig? Wanneer alles escaleert probeert Nicky de dader te vinden en gerechtigheid te krijgen. Korte hoofdstukken die makkelijk lezen. Dit boek mocht ik via Bookchoice vooruit lezen!

Meer recensies van corine-fraikin