Prachtig!

corinefraikin 15 september 2024
De boekenapotheek aan de Seine van Nina George. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Deze roman had alles waar ik naar verlangde. Boeken als medicijn, het mooie Franse landschap, heerlijke recepten en natuurlijk prachtige wijnen. De schrijfstijl is mooi (soms bijna poëtisch) en zorgt ervoor dat je nadenkt over het leven. Jean Perdu heeft al jaren een literaire apotheek; zijn boekenboot Lulu. Hij verkoopt mensen boeken als medicijn. Iedereen kan hij helpen, behalve zichzelf. Al twintig jaar staat zijn leven stil. De liefde is toen verdwenen. Zal hij ooit uit deze 'verwonde tijd' kunnen stappen naar de toekomst? Een prachtig geschreven verhaal over hoe het leven je in zijn greep houdt en je ontwikkeling als mens kan stagneren. Een echte aanrader!

Meer recensies van corinefraikin