Tot het einde toe spannend!

corinefraikin 07 september 2024
Koel water van Julienne Brouwers . ⭐️⭐️⭐️⭐️ Deze spannende thriller mocht ik recenseren en zorgde ervoor dat ik maar door wilde blijven lezen. Telkens als je dacht: dit is de dader, werd je weer op het verkeerde been gezet. Knap gedaan! Louise werkt bij een groot vastgoedkantoor en heeft een relatie met haar baas Hugo Du Bois. Na een feestje vertrekt Hugo in een taxi naar huis. De volgende ochtend blijkt hij te zijn overleden. Louise's wereld stort in. Hoe kan ze nu verder zonder hem? De mysteries rondom Hugo's dood stapelen zich op. Zal de dader ooit gevonden worden? Tactisch rechercheur John van Heeswijk en forensisch rechercheur Amber de Witt doen er alles aan. Kunnen ze ook voorkomen dat er meer slachtoffers vallen? Dit blijkt het eerste deel te zijn van een serie. Ben nu al benieuwd naar het volgende deel. De schtijfstijl is prettig en vlotlezend. De personages zijn goed uitgewerkt.

Meer recensies van corinefraikin