Niet heel spannend, maar blijft wel boeien!

corinefraikin 22 september 2024
Koude lente van Lieneke Dijkzeul. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Dit boek is het tweede in de serie met inspecteur Paul Vegter in de hoofdrol. In zijn privé-leven heeft Vegter heel wat meegemaakt. Hij besluit eindelijk om dan nu definitief knopen door te hakken. Dan wordt hij gebeld en moet hij met spoed naar het Noorderpark. Daar is het lichaam gevonden van een jong meisje. Wat is er gebeurd? Samen met zijn team probeert hij de gangen van het meisje na te gaan en te kijken of ze de dader kunnen opsporen. Het verhaal bestaat uit twee verhaallijnen; het onderzoek naar de moord en het leven van een onbekende jongen. Nergens was het heel spannend, maar het verhaal liet me niet los.

Meer recensies van corinefraikin