Vlucht

Cottenier Ina 01 augustus 2024
In dit 12 de deel van de Kathleen Verlinden reeks staat het verhaal totaal in het teken van Kathleen en Lucas.
Wanneer Lucas tijdens het huwelijksfeest terug naar Frankrijk vertrekt omdat Kathleen nog steeds niet kan beslissen wat ze wil beseft Kathleen dat ze hun relatie toch nog een kans wil geven en reist hem na naar Frankrijk maar daar verloopt niet alles zoals ze gehoopt had. We lezen het verhaal met een tijdspanne van 10 dagen waarbij we een verwarde Kathleen met een hoofdwonde en totaal verward richting Belgiƫ zien rijden en anderzijds het verhaal vanaf het moment dat Lucas Kathleen alleen achterliet op het huwelijksfeest. Wat is er in die 10 dagen gebeurd en wanneer Lucas spoorloos blijkt te zijn wijzen alle vingers naar Kathleen want zij was de laatste persoon dat hem gezien heeft.

Ik las dit verhaal op vakantie en ik moet zeggen dat het boek redelijk rap uit was want het leest heel vlot en het einde liet mij een ogenblik lang als een versteend standbeeld zitten omdat ik van mijn melk was. Noem het maar een indigestie dat eventjes niet over ging en ik mij bleef afvragen of er nog een vervolg komt.

Meer recensies van Cottenier Ina