Heerlijk tussendoortje

Crissyzee 29 juni 2023
Auteur Linda Jansma kan je wellicht kennen van haar thrillers, die worden uitgegeven bij de Crime Compagnie. Vorige maand las ik nog haar nieuwste thriller; Zwarte Leugens.
Toen ik zag dat ze ook een kort feelgoodverhaal had geschreven, wist ik meteen dat deze bovenop mijn 'verhalenfabriek-TBR' zou komen!

De schrijfstijl is weer heerlijk vlot, de personages zijn likeable en het verhaal was leuk opgezet! Wel had ik het leuk gevonden als de oma van Josefien een iets grotere rol had gespeeld. De achterflap doet vermoeden dat het boek daarover gaat, terwijl het boek zelf vooral over het liefdesleven van Josefien draait.

Toch heb ik er erg van genoten, en als Linda Jansma meer feelgood tussendoortjes gaat schrijven, dan ga ik ze zeker lezen!

Meer recensies van Crissyzee