Al het blauw van de hemel

Cynthia 09 juni 2024
Het is een verhaal waarin je helemaal wordt meegenomen op de reis die Emile en Joanne maken. Het is een heel rustig, kabbelend verhaal waarin je geen verrassende plotwendingen moet verwachten. Tijdens het verhaal leer je de hoofdpersonages steeds beter kennen en ook ontmoeten ze mooie mensen tijdens hun reis waar weer mooie vriendschappen mee ontstaan. Het onderwerp, Jong Alzheimer, is natuurlijk heel heftig maar het is zo mooi beschreven in dit boek, dat het nergens heel zwaar aanvoelde. Ondanks de dikte van het boek, de heftige onderwerpen en het rustig voortkabbelende verhaal, lees je het boek makkelijk. Alleen de hoofdstukken zijn lang, dit vind ik zelf altijd wat minder lezen. Dit is een boek wat je raakt en je niet snel loslaat. Prachtig!

Meer recensies van Cynthia