Doodvonnis

Cynthia 09 juni 2024
Dit is het tweede deel in de Nemez & Sneijder thrillers. Ik heb het eerste deel niet gelezen en ik heb niet het idee dat ik daardoor veel gemist heb, kon dit deel prima volgen. Het is een lekkere dikke pil maar je vliegt door het verhaal heen. Het is zo boeiend en ik was zo benieuwd hoe het verhaal in elkaar zat Het begint met een spannend proloog. Daarna volg je twee verhaallijnen die op een bepaald moment bij elkaar komen en hoe! Het zat zo goed in elkaar en heeft verrassende plotwendingen. De schrijfstijl is ook erg prettig. Ik heb deel 1 ook hier liggen en vraag me af waarom ik die nog niet gelezen heb en dat ga ik, na dit topboek, zeker snel doen!

Meer recensies van Cynthia