Heb ik je ooit verteld?

Cynthia 09 juni 2024
Ik heb dit verhaal op moederdag, in een dag, uitgelezen. Ik vond het wel toepasselijk om dit verhaal op deze dag te lezen. Het is een mooi verhaal over de liefde van een moeder die haar kinderen, door haar ziekte, moet achterlaten. Tijdens haar ziekte is ze bezig om voor haar kinderen wat achter te laten als ze overlijdt, zodat ze op belangrijke momenten in hun leven er toch een beetje bij kan zijn. Het is ook een verhaal over wat rouw met mensen doet en hoe iedereen er op zijn of haar eigen manier mee omgaat. Het is een prachtig verhaal waar je doorheen vliegt en de liefde van de moeder heel erg voelbaar is tijdens het lezen van dit verhaal.

Meer recensies van Cynthia