Jachtseizoen

Cynthia 09 juni 2024
Dit boek is een eerste deel van een nieuwe serie. Ik vind de wisselwerking tussen de personages Poe en Tilly uit de vorige serie wel heel leuk dus was benieuwd naar deze personages. Het draait om Ben Koenig, die al lange tijd op de vlucht is. Het is een bijzondere man. Ook speelt Jen Draper een grote rol. Zij hebben een ingewikkelde band met elkaar. Dat is interessant om te volgen. Verder is het gewoon een heel spannend verhaal, waarbij je er vanaf het begin gelijk in zit en er steeds zoveel interessante dingen gebeuren, dat je het boek moeilijk weg kan leggen. Je moet wel van actie in een boek houden, want dat komt er veel in voor. Het is zeker een goed begin van een nieuwe serie en ben dan ook erg benieuwd naar de volgende delen.

Meer recensies van Cynthia