Klagende kampeerders sterven sneller

Cynthia 09 juni 2024
Het boek start met een proloog wat anders is als anders en dat maakt me wel nieuwsgierig. Daarna is het boek opgedeeld in Voorseizoen, Hoogseizoen en Naseizoen. Je maakt kennis met de groep jongeren die het hele seizoen op de camping werken en buiten samen werken ook vriendschappen opbouwen. Tussen de hoofdstukken door lees je steeds een stuk over een lijk maar hoe of wat, wordt pas later in het verhaal duidelijk. Dit houdt de spanning en je nieuwsgierigheid wel vast, het is een leuke afwisseling in het verhaal. Het verhaal is op een leuke manier geschreven, er zit naast spanning ook humor in het verhaal. Waar ik me alleen aan ergerde is het Frans wat steeds in het verhaal terugkomt, daardoor haperde het verhaal voor mij steeds en kon ik niet lekker doorlezen.

Meer recensies van Cynthia