Niet alle kleine meisjes worden groot

Cynthia 09 juni 2024
Vanaf de eerste bladzijde raak je geboeid door wat Rosalie en Arjan allemaal mee maken en wat er allemaal bij komt kijken als je kindje te vroeg geboren is en de zorg erna, zowel voor de ouders als de broer van Lisa. Het heeft zoveel impact op iedereen. Zo mooi ook om te lezen wat ze allemaal gedaan hebben om het voor Lisa zo fijn mogelijk te maken, ook al doet dat het moederhart pijn van Rosalie want het liefst zorg je zelf voor je kindje. De positiviteit en doorzettingsvermogen van de ouders is zo mooi zoals bv blij zijn met de kleinste dingen zoals het eerste lachje van Lisa. Dit is een heel indrukwekkend verhaal, gebaseerd op ware gebeurtenissen. wat ik niet met droge ogen heb kunnen lezen.

Meer recensies van Cynthia