Vermakelijk

Daan 08 oktober 2024
Weer een vermakelijk boek van deze schrijfster met grappige karakters. Persoonlijk heb ik wat meer met de andere boeken, maar de schrijfster heeft een heerlijke schrijfstijl waardoor je je niet hoeft te vervelen met het boek en ook nog het één en ander bijleert. Van mij krijgt dit boek dan ook 3,5 sterren en dat komt voornamelijk omdat ik de plot wat mager vond en ik door de hoofdkarakters in de andere boeken steeds in een deuk lag, maar ik kijk zeker uit naar de andere boeken van deze schrijfster.
Deze schrijfster is in mijn ogen zeker een aanrader in deze genre, zelfs als je niet helemaal thuis bent in het vakgebied waarover is geschreven.

Meer recensies van Daan