Ja zeker vermakelijk

Daan 07 juli 2024
Ja eigenlijk heb ik me best vermaakt met dit boek. De schrijfstijl is prettig en vlot. Vanaf het begin zit er spanning in met een degelijke plot. De uitleg van de wereld en de achtergronden van de karakters zijn goed en duidelijk te volgen. De karakters zijn vermakelijk en goed omschreven met een duidelijke uitleg wie wie is.
De hoofdkarakters zijn geen wispelturige tieners, maar volwassenen met sterke karakters. Ja ik heb wel een zwak voor alfa’s die territoriaal zijn en in vrouwelijke handen veranderen in puppy’s, dus dat is al een pluspunt voor mij.
Kortom ik ga zeker verder met deze serie lezen !

Meer recensies van Daan