Spooky sprookje !

Dadaantje 12 juli 2024
Ik heb echt genoten van dit boek, ik dacht wat langer nodig te hebben om in het verhaal te komen, maar ik vloog er echt doorheen.
In het begin maken we kennis met de familie van Ellerie en het dorp waar ze in wonen. Langzaam aan gebeuren er, in het zo op het eerste gezicht gemoedelijke dorpje, steeds meer onverklaarbare dingen. Ik had geen idee waar dit verhaal heen ging en er waren naast een aantal voorspelbare situaties wat aparte gebeurtenissen. Ik wil niet te veel vertellen wat er gaat gebeurt, maar ik zou dit boek ook onder de categorie horror en fantasie onderbrengen.
Zeker een boek die de moeite waard was om te lezen, de schrijfstijl was ook zeer prettig en verbeeldend, ik voelde de spookachtige sfeer.

Meer recensies van Dadaantje