Terug in Knockemout

Daan 22 juli 2024
Dit deel komt bij mij niet verder dan 3 sterren. Ik vond het eerste deel iets beter.
Hoewel er met de schrijfstijl niks mis is heb ik dit boek af en toe weggelegd, omdat de tempo soms erg traag was. De schrijfster weet goed de karakters te omschrijven, maar dat had wellicht ook in iets minder woorden gekund, misschien dat hierdoor de vaart af en toe uit het verhaal ging. Wat betreft het plot zou ik zeker het eerste deel lezen, want dat is met dit deel verweven.
Ik ga zeker het derde deel lezen, want ben benieuwd naar het verhaal van Lucien en Sloane.

Meer recensies van Daan