Slotdeel

Daan 18 augustus 2024
Dit deel begint wat trager dan de vorige delen, langzaam komen we erachter wat het verhaal is tussen Sloane en Lucian.
Ik moet zeggen dat ik de chemie tussen de hoofdkarakters erg vermakelijk vond, regelmatig heb ik gelachen om hun uitspraken. Dit geldt ook voor de karakters uit de vorige delen die ook in dit deel regelmatig in beeld kwamen.
Wat me wel een beetje tegenzat was het midden gedeelte van het boek, ik had vaak de gedachte wanneer komt het spannende gedeelte nou, het voelde een beetje als opvulling waardoor ik het boek vaak heb weggelegd.
Gelukkig was het tempo in het laatste deel een stuk sneller en dat heeft me toch overtuigd om 4 sterren te geven hoewel ik t/m het 2/3 deel van het boek aan de 3 zat te denken.
Het laatste deel was spannender en er waren nog wat onverwachte gebeurtenissen.
De schrijfster wist een mooi einde te breien aan de hele serie die je tevreden achterlaat met een compleet gevoel.

Meer recensies van Daan