Mooi verhaal

Wauw het onzichtbare leven van Addie Larue vond ik echt mooi boek om te lezen!

Flaptekst: (gedeelte)
Frankrijk, 1714. Als Adeline LaRue wordt uitgehuwelijkt, smeekt ze om meer tijd en een leven in vrijheid. Haar wens gaat in vervulling, maar tegen een vreselijke prijs. Addie zal eeuwig leven, maar is gedoemd te worden vergeten door iedereen die ze ontmoet.

Ik vond het verhaal heel leuk om te lezen ook vind ik het leuk dat je over het verleden leest. Best wel heftig om zoveel jaren eenzaam en alleen te zijn, want niemand kan je herinneren!
Dan ontmoet Addie een jongen in een boekenwinkel die haar wel kan herinneren en dan begint het verhaal leuker te worden. Ik vond de stukken met de duisterling erg leuk om te lezen en van de jongen die haar herinnert.

Ik vond het verhaal wel erg traag op gang komen.

De hoofdstukken zijn wel lekker kort dit leest ook erg fijn. Want het is wel een boek met 574 blz.

De cover vind ik echt prachtig om te zien. Ik heb de limited editie er zit een brief van de auteur erin en fanart.

Ik vond de duisterling wel het leukst haha, maar het verhaal vond ik wel erg zielig, maar erg mooi geschreven. Op de cover staat dat het een roman is, maar ik vind het meer fantasy. Ik ben erg benieuwd naar V.E. Schwab haar andere boeken.

Ik geef het boek ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Daphneinstabooks