Heerlijk vakantieboek

Dagmarterkulve 28 juni 2023
Dit is het eerste boek dat ik gelezen heb van Suzanne Vermeer en ik had er niet al te hoge verwachtingen van. Maar ik heb er ontzettend van genoten.
Het verhaal speelt zich af in Monaco, waar een Nederlandse vlogster in haar eentje op reis is, en wordt meegenomen in het luxe leven van een broer en zus. De onwerkelijke droomvakantie verandert door een onverwachte gebeurtenis en het verhaal wordt ontzettend spannend.
De setting is leuk, maar uiteraard niet heel realistisch, wat het een heerlijek zomerroman maakt. Door de simpele schrijfstijl is het een vermakelijk boek om weg te lezen op het strand.

Meer recensies van Dagmarterkulve