Thriller, politiezaak, erg luguber

Daisy Hofman 18 augustus 2023
Vogelman is een spannende thriller die vooral luguber van aard is.

De moordenaars zijn krankzinnig tot het uiterste en de krankzinnige handelingen die met de slachtoffers worden gedaan vliegen je in details om de oren.

Het is knap dat de schrijfster zo’n verhaal kan verzinnen.

Als je van spannende verhalen houdt, van politie onderzoeken en je geen zwakke maag hebt is dit het boek voor jou.

Dit boek krijgt van mij 4 sterren. Soms vond ik de zinsbouw niet zo prettig waardoor ik het verhaal wat minder prettig weg las.
Ook is het jammer dat sommige neven onderwerpen, zoals de verdwijning van het broertje van Jack, in dit boek onopgelost blijft. Ik zou graag willen weten wat er is gebeurd in het verleden.

Meer recensies van Daisy Hofman