Spannend tot... Deel 2

Daphne Hoeben 31 januari 2020
Een zeer spannend en meeslepend verhaal. Ik wilde graag weten hoe het allemaal precies zat en wat Lotte allemaal ging doen om zich uit het web van mysterieuze zaken vrij te maken.

Vanaf ongeveer 3/4 van het boek had ik wat moeite met de vele zaken die niet helemaal genoemd worden. Ik had het gevoel iets te missen of gemist te hebben. Heb net regelmaat even terug gebladerd om te kijken of ik te snel gelezen had. Aan de ene kant mooi dat je als lezer actief moet blijven en niet alles voorgekauwd krijgt, aan de andere kant was het naar mijn smaak misschien iets te veel wat "net niet gezegd werd".

Tijdens het lezen vroeg ik me af of ik kon vertrouwen op een "alles komt goed Disney-einde". Dat blijf ik me nog steeds afvragen want dit boek krijgt (hoop ik) een vervolg!

Een zeer spannend verhaal, vlot geschreven en leest verder lekker weg. Kortom, weer een mooi boek van Marja Boomstra. Heel ander verhaal dan "Als het verleden toekomst wordt" en weer een 'hij moet uit" boek.

Meer recensies van Daphne Hoeben