Barbaarse alien

Dit verhaal gaat over Liz ze wilt heel graag terug naar huis (aarde) zij is samen met andere vrouwen ontvoerd door enge aliens. Ze komt Raahosh tegen op het ijsplaneet. En Raahosh voelt zich aangetrokken tot Liz. Liz en de andere vrouwen moeten een soort symbiont binnen krijgen zodat hun lichaam opnieuw hergeprogrammeerd om te overleven op het ijsplaneet.

Ik vind Liz een beetje irritant, maar ik snap ook wel dat ze niet meteen met de grote blauwe alien het bed wilt delen dus ze wijst hem steeds af en denkt dat hij geen engels kan begrijpen tot een moment komt dat hij alles begrijpt wat ze zegt ahahah ik moest zo lachen hierom.

Ik vind zelf deel 1 het leukste deel tot nu toe. Ik vond Raahosh op een bepaald moment wel een beetje zielig.
Ik heb genoten van het verhaal, lekker smutty.

Ruby Dixon heeft een prettige schrijfstijl en de letters zijn lekker groot waardoor je zo door het boek vliegt. Ik heb het boek denk ik wel binnen 5 a 6 uur gelezen!

Het verhaal krijgt van mijn ⭐️⭐️⭐️⭐️

Bedankt voor het recensie boek @octoberbooks.nl

Meer recensies van Daphneinstabooks