Heerlijke Grumpy x Sunshine en slow burn leest vlot

Daphneinstabooks 23 september 2024
Recensie:
En wat is dit verhaal toch verslavend je wilt maar blijven en stoppen is echt onmogelijk. Het verhaal van Eva en Max is erg leuk geschreven en ik vind het ook zo knap van de auteur dat zelfs het verhaal van Max mij aanspreekt. Ik moest zo vaak hard op lachen om Eva en Max.

Eva doet haar best om aardig te zijn voor Max boodschappen doen, koken. Alleen Max vind het toch niet fijn dat ze er is. Maar stiekem toch wel! Elke dag groeien ze steeds iets meer naar elkaar toe.
Ik vind het dorp in het boek zo heerlijk knus en iedereen kent elkaar en is zo vriendelijk. Het lijkt mij zelf ook erg leuk om in een dorp te wonen en Max is lekker Grumpy.

Dit is het tweede boek van Mireille Versteeg. Haar eerste boek wil ik heel graag lezen. En haar andere boeken als die uitkomen.

Er komt wel een klein beetje smut erin voor, maar het is niet heel erg veel.
Ik raad het boek zeker aan ik denk dat ik dit boek wel vaker ga herlezen i love it!

Spice: 1
5/5: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️