heerlijke cowboy romans

Daphneinstabooks 29 augustus 2024
Door het stof van Lyla Sage
Uitgegeven door @aprilbooks.nl

Wat een heerlijke cowboy romans erg verslavend. Lyla Sage heeft een fijne schrijfstijl. Ik vind de cover wel wat hebben.

Emmy gaat terug naar huis in Meadowlark. De ranch Rebel Blue is van haar familie. Haar broers Wes, Gus en hun vader wonen hier. Door een ongeluk keert ze dus terug. Luke Brooks de badboy/bareigenaar en vrijgezel van Meadowlark.
Luke is de beste vriend van Gus haar oudste broer.

Emmy stapt de bar in van Luke en hij kan sinds dien zijn ogen niet meer van haar afhouden.

Ik vind het verhaal fijn en leuk geschreven. Ik had het boek snel uit. Heerlijke grote lettertype en met de schrijfstijl van Lyla vlieg je zo door het boek heen. Ik vind de vriendin (Teddy) van Emmy echt hilarisch vooral dat ze steeds mot heeft met Gus de broer van Emmy. Ik moest daar wel af en toe om lachen haha.

Luke vind ik een leuke personage hij is erg aardig en wilt graag Emmy graag helpen. Ik vind het ook leuk dat hij steeds op de ranch is of in zijn bar.

Emmy vind ik ook erg leuk, vooral als ze gesprekken voert met haar beste vriendin Teddy.

En de smut was haha als je niet van smut hou dan is dit denk ik niet echt een boek die je dan wilt gaan lezen. Of je kan altijd nog de bladzijden overslaan.

Ik ben erg benieuwd naar de andere delen en vooral het deel met Teddy en Gus. Ik hoop dat snel de Nederlandse vertalingen komen! Ik heb erg genoten van dit verhaal. @aprilbooks.nl geeft zoveel leuke boeken uit.

Ik geef het verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️,5 (4,5)

Meer recensies van Daphneinstabooks