Leuke historische roman

Het verhaal gaat over Cora (Lady Dane) die 2 kinderen heeft en haar man is overleden. Maar Cora heeft niet het gezag over haar kinderen, maar de broer van haar man.

Ze probeert van alles om haar kinderen te mogen houden. Door een schijnhuwelijk/verloving met Nate aan te gaan.
Er gebeuren bepaalde dingen dat kan gezien worden als spoilers.

Nate en Cora groeien steeds meer naar elkaar toe. Ik vind Nate heel leuk omgaat met de kinderen van Cora. Zo leuk om dit te lezen.

Zeker een aanrader als je ook van de verhalen houdt van Julia Quinn.
Gelukkig leest het snel en de schrijfstijl is prettig. Het boek is lekker floppy erg fijn dat de rug niet heel stug is en open blijft liggen top de cover sprak mij enorm aan ik dacht oh heerlijk een historische roman net als bridgerton. Ik vind het ook leuk dat je wat kan lezen over de broers van Cora en Nate en over de zus van Nate die de vriendin is van Cora.

Ik denk dat ik wel meer boeken wil lezen van Erin Langton.
Uitgegeven door @aprilbooks.nl bedankt voor het recensie exemplaar ik heb er erg van genoten. Er zit ook wel een beetje smut in.

Q: Wat is jouw favoriete historische roman?

Ik geef het verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Daphneinstabooks