erg leuk verhaal

Fake dating, heerlijke schrijfstijl met grotere letters wat heerlijk leest. Het boek is ook heerlijk floppy.

Olive kent Jason Thorn al haar hele leven en hij was de beste vriend van haar broer. Zijn moeder is drugsverslaafd en zijn vader gaf niks om hem, maar hij woonde praktisch in haar jeugd bij haar. Ze is verliefd op hem tot dat Jason haar hart breekt. En Olive heeft een boek geschreven die wordt verfilmd en Jason speelt als hoofdrol in haar boekverfilming. Olive krijgt later in het verhaal een neprelatie met hem en er gebeuren allerlei dingen en ja dat heb je als je een relatie krijgt met een acteur en je krijgt veel paparazzi achter zich aan. Er komt wel wat smut in het boek voor hahaha en ik raad het boek zeker aan. Ik heb er zeker van genoten.

Er waren ook wel een paar dingen wat mij irriteerde dat waren de koosnaampjes voor Olive hoe Jason haar noemt en iemand die iets doet wat ik echt niet oké vind, maar het kan een spoiler zijn!

Nogmaals bedankt @aprilbooks.nl voor het recensie exemplaar

Ik geef het verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Daphneinstabooks