Pak en nummertje

Deel 4 in deze boeken serie weer heerlijke smut scenes.

Het verhaal gaat over Dean en Norah. Fake dating trope ook een van mijn favoriete tropes

Q: Wat is je favoriete trope om te lezen?

Norah heeft haar eigen bakkerij en Dean heeft geïnvesteerd in haar bedrijf. De moeder van Norah probeert haar een beetje te pushen om een relatie te krijgen.

Norah heeft een date nodig voor de huwelijks jubileum van haar ouders, maar dan vraagt ze Dean om mee te gaan als haar fakedate. En haar moeder kan het maar niet geloven dat ze een date heeft en ze probeert steeds Norah te koppelen aan iemand anders.

Later heeft Dean een date nodig voor de trouwdag van een vriendin van hem. Hoe gaat dit verhaal eindigen ik ben benieuwd of er nog een deel uit komt?
Echt een leuk boek om te lezen. Leest heerlijk weg en voordat je het weet is het verhaal weer zo voorbij.
Heerlijk grote lettertypen waardoor je zo door het boek heen vliegt.
Ik vind Amy Daws een fijne schrijfstijl hebben. Zeker een aanrader! Als je van smut houdt is dit boek zeker wat voor jou! Ik moest lachen om hoe Norah de van Dean noemt.

Ik geef het verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Daphneinstabooks