erg leuke feelgood

Slot erop is een los deel, maar ik raad toch wel aan om eerst Strik erom te lezen. Zodat je de personages beter leert kennen.
Het is een friends to lovers trope heerlijk haha, Lisanne heeft een fijne schrijfstijl en en ze schrijft heerlijke korte hoofdstukken.
Voordat je het weet is het boek al uit.
Het is fijn dat je het verhaal leest vanuit Francien en Giel zijn kant en dat vind ik erg prettig om te lezen en niet vanuit één persoon.

Francien en Giel kennen elkaar al vanaf jongs af aan. Francien is met haar jeugdliefde Jay getrouwd. Je voelt dat er een hechte vriendschap is tussen Francien en Giel. Wat later toch meer wordt dan alleen vriendschap.
En dan weet Francien wat ze wilt doen met haar leven en gaat een paar weken weg. Het dochtertje van Giel vind ik zo lief en ik vind het zo leuk dat Viënna zo leuk en grappig is. Maar halverwege het verhaal gebeurt er iets grappigs hahaha ik moest er zo om lachen!! Haha

Zelf vond ik Jay een beetje een watje en niet echt een leuke personage, de moeder van Francien vond ik erg vervelend en opdringerig.

Er gebeuren nog meer mooie, maar ook heftige dingen. Helaas kan ik dit niet vertellen ivm spoilers. Ik raad dit verhaal zeker aan! Een heerlijk feelgood verhaal.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Bedankt voor het recensie exemplaar @aprilbooks.nl

Meer recensies van Daphneinstabooks