Heerlijke herfst read

Daphneinstabooks 06 oktober 2024
De achternaam van de auteur geeft al de Gilmore Girls vibes. En de cover geeft natuurlijk de herfst vibes.

Ik heb zo genoten van dit boek en ook natuurlijk een paar keer gedacht ga naar haar toe en zeg hoe je voelt.
Jeanie krijgt het café van haar tante en leert iedereen kennen in het kleine stadje Dream Harbor.

Ze leert dus Logan op een grappige manier kennen op de vroege ochtend. Hij is een grumpy boer die Jeanie wel erg leuk vind.

Zo heerlijk boek over een kleine stad waar iedereen elkaar kent.

Ik blijf het toch zeggen doet mij echt zo denken aan Gilmore Girls en het is ook mijn favoriete serie die ik elk jaar kijk in de herfst . Jeanie haar broer vind ik ook erg aardig en ik hoop dat er een boek komt met Ben erin.

Ik ben zo benieuwd naar de andere delen uit deze serie. Dit boek is echt een aanrader, als je van small town boeken houdt en als het een cosy herfst gevoel geeft. Ik vond het boek erg verslavend en gezellig samen gelezen met @britneys_reading_story

Beetje smut

5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️