Ik weet het niet...

Daria Kas 02 augustus 2023
Tip: lees dit niet als je onderweg maar Italië of Spanje in een auto met je man en kinderen zit of al op je vakantiebestemming bij een afgelegen huisje in de bergen gearriveerd bent, want dan kun je niet slapen!!!

Het verhaal is zeker spannend en soms zelfs te spannend. Maar toch heb ik een vervelend nasmaak. Al dat erotiek had van mij niet gehoeven. En ik mis in dit verhaal meer diepgang en geloofwaardigheid. De vier hoofdpersonages zijn bij nader inzien toch heel erg 2D, niet geloofwaardig genoeg.

Meer recensies van Daria Kas