Origineel

Davy69 02 april 2022
Een schrijver om in de gaten de houden. Kreeg al uiterst positieve reacties voor zijn eerste thriller. Ook zijn tweede spannend boek kunnen we veel lof toezwaaien. Uiterst aangename,vlotte schrijfstijl. Inhoudelijk zeer goed met hier en daar een verscholen vleugje humor zonder dat het clownesk wordt. Kwam heel kort in de buurt van een 9 of zelfs 10 kwotering maar omdat de plot meer mogelijkheden bood blijft het bij een zeer geslaagde 8/10. Plot was goed hoor maar er waren kansen genoeg om het nog origineler te maken. 3de boek dat ik jureer en we komen voorlopig aan een gemiddelde van 8,67/10. Dit ligt extreem hoog.
Twee jaar geleden lag dit net onder de 7 en vorig jaar amper een 6. Bewijst dat de uitverkoren boeken van een hoog niveau zijn. Had eerder al aangegeven dat de longlist veruit de allerbeste was van de afgelopen 3 jaar. Wordt een taaie brok voor de professionele jury... (jurylid 2022)

Meer recensies van Davy69