Prachtige historische familieroman

DebbieJ86 27 februari 2024
Als deelnemer van het #almijngeheimenlaunchteam kreeg ik van @kokboekencentrum.romans eind vorig jaar het boek al opgestuurd! Mijn vuurdoop met deze schrijftster, die toch al heel wat boeken op haar naam heeft staan!

Het is een verhaal wat prachtig in elkaar steekt, de 3 verhaallijnen zijn zo mooi met elkaar verweven. Hoe Junietta en Sylvia allebei iets ander wensen voor Addy, gevoed door hun eigen verleden. En de worsteling van Addy welk pad te kiezen, zonder haar moeder of oma teleur te stellen.

Het is een beeldend verhaal hoewel soms ook wat traag, maar dat is eigenlijk ook wel weer passend bij de tijdsgeest. Het laat zien hoe sterk alledrie de vrouwen zijn en hoe ze meer begrip voor elkaar krijgen, naarmate ze hun verhaal (en geheimen!) met elkaar delen. Aan het einde van het boek, sla je het met een warm hart dicht!

Zeker het lezen waard en ik ga vaker een boek van deze schrijfster oppakken!

Meer recensies van DebbieJ86